Тест-драйв Volkswagen T-Roc: «Я чомусь шкідливий був – тому, що у мене T-Roc не було!»

Після офіційної презентації в Україні до нас на тест потрапив новий Volkswagen T-roc. А якщо бути точнішим, то новий він лише для українського ринку. Світ побачив автомобіль ще 2 роки тому. Про те, яким він дістався України, ми вам і розповімо.

Отже, відразу уточнимо чому його порівнюють з гольфом – це розмір, скоріше навіть мініатюрність. Тільки вдумайтеся, T-roc коротше на 25 мм, при цьому салон став просторішим, а багажник більше на 65 літрів. До речі, ще й колісна база тут укоротилася на 34 мм.

Ну і другий фактор. Вони ділять між собою платформу. Тому, так, у нового T-roc така ж платформа, як і у Volkswagen Golf – модульна MQB з поперечним розташуванням силового агрегату. Ще можна додати про двигуни, але про це пізніше.

Екстер’єр

Зовні автомобіль виглядає дуже свіжо, віддалено нагадує новий Tiguan, який у модельному ряду розмістився на щабель вище. Але це з новим Tiguan, зі старим взагалі розрив. Загалом, явно простежується відомий дизайн вагівського кросовера.

З особливостей, Led оптика ззаду та спереду. Денні ходові вогні у вигляді окантовки, вона ж відіграє роль поворотників. До речі, повторювачі на дзеркалах заходять на внутрішню частину, і з салону це виглядає спірно, за час тесту так і не вдалося звикнути. Справа в тому, що при їзді містом звертаєш увагу лише на пучок світла, а не на розгляд дзеркала в русі. “> Оскільки “повторювач” і “датчик” мають один і той же колір вогника, часом починаєш гальмувати, адже машина показала – у сліпій зоні хтось є! А насправді це блимає поворотник. Зроби їх спочатку різних кольорів та проблеми не виникло б.

У комплектації, яка дісталася нам на тест, передбачені корпуси дзеркал і ручок дверей у колір кузова і виглядає це як треба. Як я зрозумів у комплектації Life, це вже «доп» і без нього виглядає нудно. Переконатися в цьому можна через конструктор на офіційному українському сайті Volkswagen та в режимі VR оцінити самостійно. Схоже на рекламу, але насправді мало хто може запропонувати подібне, а сама дія огляду автомобіля онлайн частково скасовує необхідність їхати в автосалон і витрачати на це додатковий час.

Останнє щодо екстер’єру, це можливі комбінації кольорів кузова та дисків. 15 можливих кольорів автомобіля, а також можливість підібрати колір даху вражають. За можливість такої кастомізації однозначно – лайк! А диски … Різноманітність малюнка і можливість поставити «ковзанки», що повторюють колір кузова. Нам, на жаль, дісталися литі 17″ Mayfield. Хоча вони теж дуже круті, але, на жаль, тому, що вам не змогли такі продемонструвати, а саме як вони виглядають на автомобілі. Спочатку в комплектації Style передбачені 16″ диски Chester. /p>

Інтер’єр

Перейдемо до салону. Оскільки у нас жовтий автомобіль, салон теж жовтий, колір називається Kurkuma Yellow. Панель приладів налаштовується під себе. Можна виставити відображення тахометра, щоб зі старту контролювати максимальний момент, що крутить, 250 Нм в діапазоні 1500-3500 об/м. При повсякденному використанні слідкувати за оборотами немає потреби і заміну можна вивести інші показники. Відмінно реалізовано, із цим проблем немає.1/12

А ось мультимедіа. Тут чорт ногу зламає. Впевнений ви скажете з незвички не нишпорю що і як. Але! Назвати інтуїтивним управління складно. Якщо ви раніше не стикалися з Volkswagen, то на вас чекає та ж доля, що і мене. Але, на захист нового скажу, телефон вдалося підключити за перші 10 секунд в автомобілі.

І тут ще одна думка для обговорення. У кого “коробка” DSG зрозуміють. У перший чи другий день тесту, сам того не помітивши, увімкнув режим “Sport”. Сталося це випадково, а відповідної кнопки вимкнення знайти відразу не вдалося. Їхав я по пробках і кожен старт спалював бензину стільки, що середня витрата миттю зросла до 18. КПП на себе, що я й зробив після прибуття.