Гоночна Tesla Model S розганяється з 0 до 100 км/год за дві секунди

Перші версії гоночних Tesla для Electric GT відрізнялися від звичайних Model S переналаштованою підвіскою і кермовим управлінням, потужнішими гальмами, додатковими аеродинамічними елементами, «розібраним» салоном зі спортивними кріслами та наявністю каркасу безпеки. У нового варіанта порядок змін такий самий, при цьому він легший за серійний електромобіль майже на 500 кг (2250 кг). Два двигуни розвивають потужність 778 л.с. та крутний момент 995 Нм. Керівник гоночної серії Марк Геммелл заявив, що з 0 до 100 км/год модернізована п’ятидверка вистрілює за 2.1 секунди, а максимальна швидкість досягає 250 км/год.

На змаганнях усі «Тесла» будуть укомплектовані шинами Pirelli для сухої чи дощової погоди. Передбачається, що стандартні акумуляторні батареї ємністю 100 кВт·год дозволять проїхати в гоночному режимі до 60 км.

Гонки чемпіонату Electric GT будуть проводитися по всьому світу, у тому числі на німецькому Нюрбургрингу, автодромі Поль Рікар у Франції, Барселоні, а також на автодромах у США. У першому сезоні планується участь 10 команд із 20 пілотами. Уїк-енди розпочинаються з 20-хвилинної практики, за якою підуть 60-хвилинні кваліфікаційні заїзди та дві гонки (денна та вечірня) по 60 км кожна.