Китайці перевірили на 20-градуному морозі запас ходу 40 електромобілів

Електрокари випробовували в районі Внутрішня Монголія на півночі КНР. Перед початком перевірок батареї машин повністю заряджали, переключали рекуперацію на максимальну, а режим руху вибирали «економічний». Крім водія в салоні був один пасажир, клімат-контроль встановлювали на позначці 24 ° C і режим Auto. Маршрут проходив вулицями міста та заміської магістралі.

Автори дослідження наголосили, що метою тестів не було порівняти запас ходу різних моделей, а визначити найвитривалішу машину. Тобто таку, яка найменше втратить у дальності пробігу під впливом низьких температур повітря – від -15 до -20 °C.

У результаті найвитривалішим виявився місцевий хіт продаж компактний Wuling Hongguang MINI EV, який проїхав 103,2 км при паспортному запасі ході 170 км. З протилежного кінця рейтингу виявився якийсь кросовер під назвою One, якого вистачило лише на 59,3 км замість офіційно заявлених 188 км.

Щодо відомих за межами Китаю моделей електромобілів, Tesla Model Y при паспортних 594 км на морозі проїхав 279,6 км, Audi e-tron – 272,3 км (із 465 км), Polestar 2 – 246,6 км ( з 512 км), Porsche Taycan – 226,2 км (з 414 км), Tesla Model 3 – 200,2 км (з 468 км), Volkswagen ID.3 – 167,3 км (з 430 км). >